Nové začiatky

Ahojte! Taky zdravím!
Pred pár dňami som na svojej FB stránke Svet kníh avizovala, že pracujeme na novom projekte. Nepovedala som na akom, s kým... takže tu je to veľké odhalenie. Nový blog. Keď som v januári skončila so Svetom kníh, neplánovala som znova blogovať, ale ani som to nevylúčila.
Teraz som si už ale nejakú dobu uvedomila, že mi chýba nejaká platforma, kde sa môžem vyjadrovať o veciach a FB stránka mi na to proste nestačí. Same. Hejtovat v chatu je zkrátka pro někoho jako jsem já a Matěnka škoda. Plýtvat talentem se nemá.
Takže som videla dve možnosti. Buď úplne prerobiť Svet kníh... alebo začať úplne od znova. Keď som sa o tom rozprávala s pár blogerskými kamarátmi, odpoveď prišla sama. Radek, ktorého môžete poznať z blogu Doors to the New Worlds mal úplne rovnaký problém a tak bolo úplne logickým riešením začať znovu spolu. Přesně tak. Pauz jsem měl fakt dost, předělávky to samý, a prostě mi to nevyhovovalo.
Nečakajte ale od tohoto blogu to, čo ste od nás poznali z našich samostatných blogov. Kromě toho, že tohle bude naprosto jedinečný, tak jako my samotní doposud. ♥

O čom bude tento blog a čo od neho čakať? 
O všeličom. O knihách, filmoch, seriáloch, hudbe, čokoľvek nás napadne. Možno raz jeden z nás bude cítiť potrebu vyjadriť sa k politickej situácii na Malte alebo napísať úvahu o tom, aké tupé alebo ostré by mali byť ceruzky. Nemyslím, že je to veľmi pravdepodobné, ale vylučovať to nebudeme. Tento blog bude priestorom pre všetko. Jop, ale články jako Sedm způsobů, jak se naplnit optimismem tady nečekejte. 
Akurát na články o svojom živote budem stále využívať svoj osobný blog Lost in Debilland. A já, páč žádnej osobní blog nemam, se budu spolíhat jen a jen na Duo. Ale klid, není o čem psát.

Avšak, keď budem písať o knihách, nečakajte to, čo bolo na blogu Svet kníh. To ma už nebavilo. Žiadne recenzie, chvastačky a podobne. Začínam pekne od začiatku. Samozrejme, nebudem sľubovať, že nikdy v živote už recenziu nenapíšem, človek nikdy nevie, ale momentálne to neplánujem. Chcem vám skôr predstaviť knihy, ktoré majú niečo spoločné. Napríklad plánujem článok, kde vám predstavím niekoľko zbierok z modernej poézie, aby som ukázala, ktoré podľa mňa za prečítanie stoja a ktoré nie. 
Taktiež sa budem sústreďovať skôr na iné veci, než young adult literatúru, lebo tú už čítam veľmi málo.

Co se mě týče, ti z vás, co mě znají, nejspíše tuší, co ode mě čekat, ale stručně řečeno, recenze čekat můžete, ale psát je budu ve chvíli, kdy se na to budu cítit a kdy se mně bude chtít, tudíž, zas tolik jich nebude. Unboxingy, chvástačky a podobné výmysly jsou články, které jsem nikdy nepsal a nehodlám s tím začínat, nicméně se můžete těšit na nějaká shrnutí, doporučení, zkrátka něco, co bude mít aspoň minimální informační hodnotu. Především bych však rád obohatil svůj psací repertoár o filmy a hudbu, protože ač to je pro mě stále šokem, už dlouho pro mě knihy nejsou mým hlavním koníčkem. Film a hudba jsou skvělí konkurenti a bude super o tom psát! Rozhodně to ale není vše, co plánuji. Tenhle blog jsme založili právě proto, abychom zde měli prostor, který nám náš starý blog neumožňoval, takže čekejte mnohem víc. Akorát zatím nevím co. 

Prečo Diabolské duo? 
Nuž, myslím, že pre tých, ktorí nás poznajú, je to jasné :)) Pre tých ostatných je tu menšie vysvetlenie. Ešte tak dávnejšie sme mali s Radkom a Vendeou na Facebooku spoločný chat s názvom Diabolské trio. Takže to bolo jasné.
Ak poznáte oba naše predchádzajúce blogy určite viete, že ani jeden z nás nemá problém knižku "zhejtovať" a tak všeobecne, vyjadriť svoj názor. Aj keď je sám proti zvyšku sveta. 
Verte mi, skvelo nás to vystihuje.

Orientácia na blogu
Rozhodli sme sa tu vybrať celkom neobvyklú šablónu blogu (minimálne ja sa s ňou na blogoch nestretávam), takže to možno chce nejaké vysvetlivky. Archív, menovky a možnosť pridať sa k naším sledovateľom je v bočnom paneli, ku ktorému sa dostanete rozkliknutím  vľavo od názvu blogu. Zobrazuje sa to ale len vtedy, keď nemáte rozkliknutý článok, ale ste len na hlavnej stránke, či na jednej zo stránok z horného menu.
Maťa, Radek

Komentáre